Le catalogue en ligne du Knowledge Center
Détail de l'auteur
Auteur Frank Vandenheede |
Documents disponibles écrits par cet auteur (1)
Faire une suggestion Affiner la recherche
Corporate communicatie / Frank Vandenheede (2011)
Titre : Corporate communicatie : Basisboek Type de document : texte imprimé Auteurs : Frank Vandenheede, Auteur Editeur : Antwerpen - Apeldoorn : Garant Année de publication : 2011 Importance : 125 p. ISBN/ISSN/EAN : 978-90-441-2710-2 Langues : Néerlandais (dut) Résumé : Met dit boek wil de auteur een handleiding geven, waarin de 'basics' van communicatiemanagement duidelijk meegegeven worden en waar je als communicatiemanager (in spe) in de praktijk mee aan de slag kan.
Hoe begin ik aan de job? Hoe bouw ik een relatie op met mijn klanten, doelgroepen, leveranciers en stakeholders? Hoe bouw ik aan mijn communicatiestrategie (vanuit de bedrijfsstrategie)? Hoe leidt die strategie uiteindelijk tot een evenwichtig, budgettair verantwoord en vooral haalbaar communicatieplan?
Dit handboek voor de communicatiepraktijk wijst de weg en biedt 'en route' heel wat nuttige tips. Een boek dat teruggrijpt naar de basis van corporate communicatiemanagement. Voor starters en een bron van inspiratie, voor gevorderden een bron van reflectie.Réservation
Réserver ce document
Exemplaires (1)
Code-barres Cote Support Localisation Disponibilité 0254 009 6496 XIII 872 Livre - Boek (papier) Finto / KC / -3 Disponible